harmonie

Afbeeldingen
(Klik voor origineel)

Finale Harmoniecup 2024

Op 20 april jl. was het weer zover: de finaledag van de Harmoniecup.

Na drie voorronden in het afgelopen jaar hadden zich 16 spelers geplaatst voor de eindronde.
Zij werden verdeeld over 4 poules waarin een halve competitie werd gespeeld.
Daarna werden de nummers 1, 2, 3 en 4 herverdeeld in nieuwe poules, waarin werd gespeeld om resp. de plaatsen 1 t/m 4, 5 t/m 8, 9 t/m 12 en 13 t/m 16.

Geheel in de geest van het tournooi (elkaar ontmoeten en eens tegen anderen te spelen dan je gewend bent binnen de clubs) werd het een dag waar in een relaxte sfeer maar wel geconcentreerd werd gespeeld.

De winnaar werd dit jaar Herald Meinders, die in de finale Mark Groot versloeg.
De strijd om de derde plaats werd gewonnen door Thomas Dröge.

Rubriek: Algemeen, Biljarten, Biljartclub De Harmonie, Biljartclub Metropole, Biljartclub GBC, BiljartClubContent, De Rode Bal door Otto Krol

• NUjij
  • MySpace